Saturday, May 5, 2012

Moar Lolita stuff

Hommik algas sellega, et uksele koputati ning anti kella. Veeresin voodist välja ja avasin ukse, ise valgusest pimestatud. Tuli välja, et ma olin võtme välisukse ette unustanud. Ups. Õnneks midagi ei juhtunud ja keegi võtit ära ei varastanud xD Kuna peale seda oli mul uni läinud, otsustasin ilusat ilma ära kasutada ja pesu pesta. Palusin Agatalt abi, kuna mul polnud ülse meeles, kuidas need pesumasinad siin töötavad. Siiani olen oma pesu käsitsi pestnud. Teen seda ka tulevikus lolitarõivastega, kuid tavariided viskan vast tulevikus pesumasinasse. Sinna mahub kohutavalt palju sisse ja mul jäi seekord pool masinast tühjaks xD.

Anyway, postituse põhiteema- Lolita shopping haul :D

Atelier Boz seelik

Atelier Boz seelik

Atelier Pierrot seelik (mõnusalt pikk ¦D)

Baby, The Stars Shine Bright peakaunistus

Metamorphose temps de fille kott
 
 Moitie kleit

Moitie pluus

Moitie pluus

Mulle meeldib Moitie pluuside/kleitide puhul see, et nende pikad varrukad sobivd ka mulle. Tavaliselt on lolitabärndide varrukad liiga lühikesed D:


Taustamuusika: Hate - Anti-God Extremity

No comments:

Post a Comment