Thursday, August 10, 2017

Vaheaeg

Augustiga saabus ka vaheaeg. Kuna ma olen mitu kuud oma fännamistest ja hobidest eemal olnud, siis nüüd üritan kõike järgi teha. Halb on muidugi see, et temperatuur on väga kõrge. Eile oli 36 kraadi varjus ja ma läksin ühika inimesega Ikebukurosse. Õnneks veetsime enamus ajast poodides, kus oli konditsioneer, aga ühest kohast teise liikuda oli ikkagi piin. Kogu tahtejõu ammutasin soovist saada Sailor Moon-i kraami. 

Minu üllatuseks oli Animates parajasti Utena-teemaline kohvik, nii et ma ilmselgelt pidin seal veidi istuma ja üht jooki proovima. Valisin oma lemmiktegelase (hääleandja) joogi - pretty boy tea. Reklaamil olev jook oli väga ilusas klaasis, aga meile anti joogid plastiktopsides. Illusiooni purunemine.



Kohviku kõrval oli kohe suurem hulk gachapon masinaid ja ka 2 Sailor Moon-i oma. Ühest sain Sailor Moon-i peegli ja teises Mercury muutumiskepikese. Lootsin tegelikult mõlemast vaid Sailor Moon-i asju saada, aga noh. Animates ostsin veel ühe Versailles-i roosi rätiku ja Sailor Moon-i ründamiskepi (ma isegi ei tea, kuidas neid eesti keeles tõlkida). Ühest anime taaskasutuspoest leidsin veel Arina Tanemura twitteri artbooki, kus olid sees Sailor Moon-i ja KKJ-i joonistused. Lõpuks liikusime karaokesse ja laulsime seal anime laule. Päev täis fännamist ja nostalgiat.





No comments:

Post a Comment